Košarica Košarica je prazna

Vračilo blaga

Reklamacije prejetih pošiljk

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga. Priporočamo, da naslednja navodila upoštevate tudi v primeru lastnega prevzema pri nas.

V primeru da ste prejeli premajhno številko obleke oz. vam obleka ne ustreza, nam to sporočite na spodaj napisani email in nam obleko pošljite nazaj, mi pa vam bomo poslali kupnino oz. zamenjali obleko za primerno števliko.

Če sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj - ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo:

Pošta Slovenije d.o.o.
Slomškov trg 10
2000 Maribor

V primeru da smo za napako kakorkoli krivi mi, nam to prosim sporočite najkasnje v roku osmih dni na email aljaz@dreamlab.si, kjer opišete problem, in rade volje vam bomo pomagali.

Artikel Meseca

Pohiti, znižano le še
€ 15,90
Kapa Neff Love Black